Tervetuloa Pur-kauppaan ostoksille!     ILMAINEN TOIMITUS YLI 65€ TILAUKSILLE

PUR verkkokaupan toimitusehdot

voimassa 2.5.2016 alkaen

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy PUR (Circlum Farmasia Oy), y-tunnus 09-2515530. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.pur-kauppa.fi ostoskorin kautta. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Nordea, DanskeBank, Aktia, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Paikallisosuuspankit, POP Pankki, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken sekä luottokortit, Mash-lasku, Mash-osamaksu ja MobilePay. Verkkopankkien ja luottokorttien osalta maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta.

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitustavat ja toimituskulut
Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Poikkeusajoista ilmoitamme etusivun Ajankohtaista-palstalla sekä tilausvahvistuksen yhteydessä. Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta.

Mikäli jotain tuotetta ei ole saatavana, otamme asiakkaaseen yhteyttä. Emme vastaa postinkulun mahdollisista häiriöistä.

Toimitamme tilaukset lähetyksen koosta riippuen kirjelähetyksenä (1. luokan kirjeenä tai maksikirjeenä) tai postipakettina kaikkialle Suomeen. Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Muistutamme että Posti säilyttää lähetyksiä noutopisteessä vain 7 päivää.  Tämän jälkeen ne palautetaan lähettäjälle. Huom! Veloitamme uudelleenlähetyksestä.

Maksutavat


Tarjoamme asiakkaillemme seuraavat toimitustavat:

Pieni tilaus (tuotteiden yhteispaino alle 100g) kirjeenä – 3,90 eur

Normaali tilaus (yli 100g) maksikirjeenä tai postipakettina – 4,90 eur

HUOM! Yli 65e tilauksista ilmainen postitus

Nouto valitsemastasi Postin toimipisteestä – 4,90 eur
Postipaketin ja maksikirjeen nouto lähimmästä postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän toimitusajalla postituksesta. Kun lähetys on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postista ilmoituksen. Huomaathan, että Posti ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajantasalla olevat yhteystiedot.

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista – 4,90 eur

Hae pakettisi ilman jonotusta lähimmästä Postin pakettiautomaatista silloin, kun sinulle sopii. Saat tekstiviestillä tiedon, kun paketti on noudettavissa. Lue lisää Postin pakettiautomaateista täältä: www.posti.fi/henkiloasiakkaat/smartpost-automaatti.html. Huomaathan, että tekstiviestin saatuasi pakettia säilytetään pakettiautomaatissa 7 vrk. Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

Kotiinkuljetus – 15,00 eur
Paketti toimitetaan kotiovellesi 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä. Tilauksen yhteydessä on tärkeää ilmoittaa puhelinumero, jotta postista voidaan soittaa ja sopia paketin vastaanottoaika. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, vastaanottajalle lähetetään yhteydenottopyyntöviesti. Paketit jaetaan vastaanottajan osoitteeseen sisälle asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkisin klo 21 asti. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14 tai 17 mennessä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta osoitteesta, vastaanottajalle jaetaan yhteydenottopyyntökortti.

Nouto liikkeestä – 0,00 eur
Voit noutaa tilauksesi myös ilman toimituskuluja. Osoite on:

PUR Farmasia
Hämeentie 7
00530 Helsinki

Tilaus on noudettavissa sen jälkeen kun olet saanut vahvistuksen siitä, että tilaus on kerätty ja noudettavissa. Huomioithan että tämä on eri viesti kuin automaattisesti tilauksen yhteydessä tullut tilausvahvistus. Lähetämme noutovahvistuksen sähköpostilla.


Palautusoikeus
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottohetkestä alkaen. Palautuksen postikulut maksaa asiakas. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 029-3400 254 (ma-pe klo 10-17) tai sähköpostitse [email protected]

Huom!
Kaikki homeopaattiset valmisteet ovat lääkelain alaisia lääkkeitä, eikä niillä ole siten palautusoikeutta. Kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § perusteella hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta hygieniasyistä, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi.

Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoudumme olemaan luovuttamatta tietoja kolmannelle osapuolelle.

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).